58 682 83 75 695 005 600
pn-pt: 7:30 - 15:30
Biuro: biuro@becapro.pl
Marketing: marketing@becapro.pl
Zamówienia: magazyn@becapro.pl
Informacje poniższe zostały sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), w celu zapewnienia właściwej ochrony Państwa danych osobowych oraz poinformowania Państwa o ich przetwarzaniu.
Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest BECAPRO Sp. z o.o. z siedzibą w Trąbkach Wielkich przy ul. Towarowej 3 (dalej „My”, „BECAPRO” albo „Spółka”) właściciel serwisów internetowych dostępnych pod adresami: www.becapro.pl, www.gesha.pl, www.perfect-lady.pl, www.shop.perfect-lady.com, www.perfect-lady.com (dalej „Serwis” lub „Serwisy”).
Dane kontaktowe
adres e-mail: biuro@becapro.pl,
adres pocztowy: BECAPRO Sp. z o.o. ul. Towarowa 3, 83-034 Trąbki Wielkie.
Źródło Pani/Pana danych osobowych posiadanych przez BECAPRO
Otrzymaliśmy je od Pani/Pana w związku dokonywanymi transakcjami w Serwisach, składanymi zamówieniami mailowo lub telefonicznie, świadczonymi na rzecz Pani/Pana usługami.
Cel i podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez BECAPRO
Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Panią/Panem w związku z dokonaniem transakcji zakupu w Serwisie, złożonym zamówieniem mailowo lub telefonicznie, świadczoną usługą, w tym do:
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Pani/Pana danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
Przetwarzamy też Pani/Pana dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu BECAPRO, którym jest:
Czy musi Pan/Pani podać nam swoje dane osobowe?
Spółka wymaga podania danych: imię i nazwisko, ulica, numeru domu, kod pocztowy, miasto, adres e-mail, numer telefonu aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Panią/Panem, w związku z każdą transakcją dokonaną przez Pana/Panią w Serwisie, telefonicznie czy mailowo. Jeśli z jakiegoś powodu nie poda nam Pan/Pani tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć umowy, a w konsekwencji nie będzie mogła Pani/Pan korzystać z Serwisu w sposób opisany w zdaniu poprzedzającym.
W przypadku rejestracji konta na Serwisie wymagamy dodatkowo podania loginu i indywidualnego hasła dostępu do konta.
Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Pani/Pana podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. W pozostałym zakresie podanie Pani/Pana danych jest dobrowolne.
Jakie mają Państwo uprawnienia wobec BECAPRO w zakresie przetwarzanych danych?
Gwarantujemy spełnienie wszystkich Pani/Pana praw wynikających z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia swoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych.
Uprawnienia te może Pani/Pan wykonać, gdy:
W związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo wnieść skargę w do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Sytuacje w jakich może Pani/Pan sprzeciwić się wobec przetwarzania swoich danych
Ma Pani/Pan prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się Pani/Pan znalazła/ł.
Komy udostępniamy Pani/Pana dane osobowe?
Spółka może udostępniać Pani/Pana dane osobowe podmiotom wspierającym Spółkę w świadczeniu usług, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, wykonują usługi księgowe, informatyczne, marketingowe, a także przewoźnikom realizującym usługi kurierskie i wysyłki.
Spółka może przekazać także dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
Jak długo przechowujemy Pani/Pana dane osobowe?
Spółka przechowuje Pani/Pana dane osobowe w związku z dokonaniem przez Panią/Pana transakcji w Serwisie, telefonicznie czy mailowo, a także korzystaniem z naszych usług przez czas niezbędny do realizacji danej transakcji oraz przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonaniem umowy, zawartej na skutek transakcji, maksymalnie 3,5 roku od dnia dokonania transakcji.
Dodatkowo, dane mogą być przez nas przechowywane dla celów zapobiegania nadużyciom i oszustwom, dla celów statystycznych i archiwizacyjnych przez okres 10 lat od dnia zakończenia obowiązywania umowy lub zdarzenia powodującego konieczność takiego przetwarzania.
Jednocześnie, w celu rozliczalności będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Spółka zobowiązana jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
Czy przekazujemy Pani/Pana dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Czy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Pani/Pana prawa?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Pani/Pana żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Pani/Pana sytuację.
Profilowanie danych osobowych przez Spółkę polega na przetwarzaniu danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.